Ska ja hinna innan tolv?

Jaha dagen har varit som så jobb först till Lunch sen hemma med barnen Jimmy kom idag vid 4 ra snåret han skulle fote mej å min magen... ska ev iväg å ta lite portfolio bilder hos morre men han ville se mej lite innan :-) så vi fixade lite poser i skogen haha ja bjuda på mej själv de har jag lärt mej inser jag då 2 av bilderna gav mej en tårtjutande skratt attack på en kvart utan luft!! Sen så fixa vi de sista på min design på bloggen visst blev den bra mini kollage om my live :-) så tack tack tack :-) Sen spela vi lite dance matta å ja suger nu men jag skyller helt på magen ser ju för F*N inte va ja ska sätta fötterna för ja har en fet mage ivägen... brukar va grym men not today!! Babe kom hem tidigt idag med fast vi har inte sett varandra för de för han har kollat football å ja grejjat med annat men får bli ett litet film mys nu innan vi somnar för denna natt.. Ja de va väl lite mini feed om min dag typ... I morgon händer inte så mycket mera men på onsd har Havannah läkarbesök då ska vi utreda varför hon blivit värre... suck ja ja de e som de e....

Over and out natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0