Richard

Kom hem igår strax innan ett på lite halv bistert humör :-P HA HA va va de ja sa häver ja ur mej lite snabbt å gottar mej.. nönönö får man som svar så sjävla suurt säger han med! Jaa många fotbollsdiggare idag som e lea antar jag!

Vakna typ 20 min för sent idag så vi hade ju gott om tid fast i lite stressigare form, men de ordnade sej! Richard åker å lämnar barnen medans jag damsuger å börjar städa, trodde jag skulle få va hemma idag å passa på att storstäda innan midsommar kommer så vi slapp ta våran gemensamma tid till å städa vill hellre nytja den med honom å barnen på annat sätt. Men 9.00 ringer tel Aidi´s står det... Hej beb du de e jimmyå felicia som jobbar å jimmy har ju inte jobbat lunch å hon har ju inte super rutiner ännu kan du komma så de inte blir kaos....ÅÅÅÅÅÅÅ jag som ville va hemma å fixa allt nu får ja ju städa hela kvällen istället SUUURT... Är väl bara å masa sej dit motvilligt men ändå!!

Restaurangen stänger idag 14.00 och ska befinna sej i stängt tillstånd tills på söndag YEHAA.. very nice som borat skulle sagt!

Midsommar e fortfarande oklart om de blir hemma med vänner eller ta med barnen till öland.. ja vi får helt enkelt se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0