Ligger

Och små kollar på tv samtidigt som jag surfar och svarar folk som svarat på min annons...
Halv seg är jag idag... börjat få kraftiga sammandragningar nu om dagarna... ingen hit kan ja tala om!
Ska bli gutt med min hp snart snart så :-)
Sen om de lugnar mej att gå hemma kommer väl gräva upp halva trädgården måla hus å 1000 grejjer till samtidigt eftersom ja vet att tiden inte finns sen...
Ja de blir som de blir..

Har haft en slappa dag idag har bara vattnat häcken skulle behöva städa lite men nee vill inte som Havannah säger idag vill jag bara umgås med mina barn å de va va jag gjorde med...
Jobbigt att bli vuxen haha bara en massa måsten typ... Å alla grannarna här runt ikring bara slappar om e.m kan inte bli annat än lite sotis vi jobbar häcken av oss å om varandra med så vi knappt träffas å får inget färdigt med huset.. men men e skildnaden på vanligt svensson jobb å egen... å andra sidan lugnar de sej höst tid...

nehe nu ska ja fortsätta att inte göra någontingen och hoppas på en myskväll när han kommer hem väl länge sen nu... bara en massa spelande har de varit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0