Att dom bara orkar hålla på!?!

Jaa johanna ska ju vara här några dagar, och idag va jag och bokade tid för att fixa håret först sen ska ja till showcase å fixa naglarna ja ta hand om mej lite innan ja har full rulle igen med spyor och bajsblöjor!
Johanna ville oxå fixa sina naglar men morsan lägger sej i å säger nej å nu tjafsar dom som tokar å försökte få mej att ta parti eller något.. Sa min åsikt sen sa ja ja orkar inte lägga mej i tjafsa ni bäst ni vill å bete er omoget men ja vill inte NO more de har ja sagt till dom bägge!!! Å nu e kriget igång på allvar, förstår inte hur man orkar lägga all sin energi på negativitet !? Hur ska man kunna orka se positivt på något då??

Ja ja ja e ialla fall glad för att min babe kom hem en sväng i e.m för då kunde ja krypa upp i hans famn å gosa lite i 20 min innan han somnade :-p Sen strax efter 6 drog han till jobbet igen... nu väntar ja mest på att klockan ska ticka så ja kan söva lillskiten för sen ska ja göra marängtårta mumma :-) Igår gjorde jag förresten en vanlig hederlig good jordgubbstårta de va mumma de med men idag kör vi a´la maräng style :-)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0