Oskarshamns kommun= urkass

Jaha då åkte mamma Annelie å ja till temalekparken idag å lekte med barnen Havannah älskar ju dom leksakerna som vatten kommer ur så efter 15 min är hon dyngsur å helnöjd förvisso.
Ja ja inte mera me de leka får hon... Men när vi åker där ifrån ett par timmar senare så stinker barnet rutten fisk som ja doppat henne i en balja med dö fisk....
Ringer komunen å förklarar läget så inte barn blir sjuka ifall dom får i sej för mycket av vattnet för något har hänt med det..
Men ingen lyssnar eller tar de på allvar blir så irriterad hade någon ringt å tipsat om en dålig restaurang hade dom rusat ut å tagit prover men gåå tga prover på en lekplats å kolla upp vattnet NOPE sååå illa skulle inte förvåna mej at innom en vecka är en unge ap dålig p.a.g de vattnet...

Ja ja dagens gnäll nu ska ja sanera min lilla skit iafall så inte hon luktar pecka sen ska vi leka igen..

Kommentarer
Postat av: elin

jag håller med dej till fullo!! jag är rätt missnöjd på ohamns kommun när det gäller MYCKET, men parken!! varför blev den så sunkig??med massa gegga vatten som luktar urk??!! vi vill ha ett café där med!! typ om djurparkskiosken kunde ha ett minifik åxå... du är ju driftig,, kanske en idé tills mammaledigheten tar slut;) hihii

2008-07-10 @ 21:17:20
URL: http://elin.barraza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0