13 dagar å nedräkningen har börjat på allvar!

Mina magsmärtor släpper inte, så ja ringde igårkväll till v-vik och fick komma in dom tar prover å har lite blod å lite prot i urin men för lite för att höja ögonbrynen som dom uttrykte det.
Sen nytt UL bäbis ligger inte kvar neråt utan snett neråt nu huvud emot höften å rumpa under revben men dom sa att de e ju inget att bry sej om längre då vi vet att ja har så rörlig bäbis där inne får dom ta ställning till vad som händer när de drar igång och när de gör de ska ja bara slänga mej platt fall på golvet och ringa ambulans sa sa dom ifall den lille rör till sej!
Men till min mage dom skickar mej till röntken där jag får ett annat typ av ul å dom kollar njurar urinflöde blodflöde blindtarm å de enda som ev kanske skulle kunna va ngt e att livmodern ligger emot urinröret vilket ev kan försvåra att kisset rinner ner till blåsan så ja får en miniblåsa på magen först innan de rinner ner men de va ej säkra!
Å de va vad ja fick för svar fick nöja mej med dom skiter i vilket för barnet mår bra å jag får stå ut!
Ja tyckte ju att dom kunde hjälpa mej att dra igång de men nej nej e bara att gilla läget! SUCK inte nog med att man e varm flodhäst man ska behöva plågas med ont konstant nu med i om ja har out kanske en mån har ju bf 12/8 så de kan ju va lååångt kvar!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0