Ja e så arg å lessen...

Okej åker in den 7/8 för att jag fick en knivskarp smärta i magen trodde ärligt att nu e d kört... har ju haft ont i magen i sammanlagt 2 v då de hände å haft flera turer till FL.
Kommer in å alla värden är som vanligt bra men jag har ont å de säger att ja de e ju inte bra att du åker in å ut hela tiden de tyder ju på att du e besvärad.. JASSÅ de menar ni!!
Får stanna över natten för observation å blir typ lovad igångsättning idag om de inte släppt ...
Natten börjar som så att ja inte kan sova för ja har ont så ja får sova piller som gör att ja sover till 7 på morgonen vaknar de kör en ctg å tar nya prover som e ok.. vilket ja oxå vet ja tror att de e livmodern som ömmar som bara den å försökt förklara att de känns onekligen som att den håller på att brista sönder i bitar.. Nu kommer de en ny läkare som känner å ja e öppen 1,5  å livmodertappen e supermjuk å så har jag haft värkar hela dagen inte superstarka men skulle ja få ngt så skulle de dra igång jätte lätt de känner jag!
Men nä hon men ar på att nu e de fullt på FL så du får gå hem å vänta till måndag tidigast om du  har tur... Ja har så ont att jag går som ett L typ... JAHA men va händer om flera ringer in å  vill föda då??? kan väl inte säga att de e fullt när ja endast ser upptaget på 2 av fl rummen å de finns 10???
Men ne ja kan få stanna för observation  om ja vill tills på måndag men ligga där å stirra i taket när min man som är egen företagare har jätte beskymmer att va hemma med barnen så länge finns lixom inte å försöker förklara läget för dom gråter å e arg så ja åker hem å ringer Kalmar istället för v-vik å förklarar läget  å ev kunde dom kanske sätta igång mej imorgon  om ja ringde tidigt.. Lär väl åka på ett nej när ja ringer i morgon på  morgonen fan ja pallar inte detta längre å verkar som att ingen tar mej på allvar då bäbisen i magen mår bra... så då e d bra om den är där MEN JAG DÅ???????
bara för att provsvaren e bra verkar de som att dom tror jatt jag typ bluffar...
Spelar roll va smärtan kommer ifrån bara ja får ut den lilla så ja kan ta värktabletter som hjälper å börja felsöka...

Kommentarer
Postat av: anne

Du, det låter jättejobbigt! Om det är fullt på förlossningen har du en alternativ klinik att åka till?

2008-08-08 @ 20:54:34
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Sanna

Rösta Hiss eller Diss i min blogg =)

2008-08-08 @ 20:54:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: anne

Till vilket datum är du beräknad?

2008-08-08 @ 21:31:19
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hoppas du blir bättre. Vet inte vad jag ska säga. Fin blogg och hela du. finfinfin. och sluta aldrig läs min blogg om du börjar för då glömmer jag bort vad din blogg heter och den verkar ju bra, hey! och jag vill ju hålla kontaken med dig din pussilago. Pössen

2008-08-08 @ 21:48:35
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0