Idag

Så tog Richard med sej Havannah till jobbet jag har väl sammanlagt sovit 2 h inatt å sen 1 h på morgonen.
Va med andra ord uppskattat att han tog med henne, sen hämtade jag henne innan jag hämtade Emilia.
Sen sov hon middag vilket ja trodde ja med skulle få men lilleman ser till att de inte blir ngt sova av hehe..
Sen så vid 3 åkte vi in till stan å styrde över alla ärenden har även hämtat våra nya mobiler samsung tuchwiz.looks nice
efter de va de dax för Richard att jobba, vi drog mc me oss hem idag orkade inte laga mat nu har ja typ 10 min över så sätter mej på it å pustar ut... dagarna går i 1000... å sömn är ju inget som finns i mängder direkt längtar tills Dex har fått nattrutiner kommer ha så mycket mera energi då, varannan dag bölar ja som en toka här hemma visst mycket hormon spök men sömnbristen gör ju sitt oxå.

Nehe barnen ropar på mej nu vill ha hjälp med ngt måste pysa


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0