Han ligger och sover i min famn.

och jag sitter här och begrundar honom... gud så söt å liten lika faschinerad varje gång..att de kan funka va helt otroligt.
vara mamma är det underbaraste som finns och inget gör mej gladare än kärleken emellan mej och mina barn!

Dagen har varit toppen vi mös ju på fm. sen kom moffa å zanna å kika in honom...
efter de sövde jag båda barnen å medans dom sov passa ja på att torka golven å tvätta etc... efter ca 1 h sömn väckte den lilla den stora vilket resulterade i att båda blev sovandes på mej i ytterligare en timma... mysigt ligga å snusa på bägge 2..

sen kom pappsen hem en snabbis så han käka först med Havannah sen tog han lillen så ja fick käka.
han åkte å mommo dök upp å spana in killen med hon lekte lite med havannah
efter hon åkt dröjde de bara ngn timma sen kom emilia ville ha med henne till fotograferingen i morgon ska ju till v-vik för pku provet å ska passa på att ta bild till tidningen tänkte jag...

emilia blev helt till sej när hon såg den lille.... mamma å så sööt...
sen lekte vi alla ett tag tills lilleman blev hungrig då käka sen somna han...å vi käka kvällsmat så kom pappsen hem å tog över havannah för att se om vi lyckas med en lika bra natt i natt hoppas, emilia somnar till film nu.
å ja sitter här å myser med bäbis... dax för att hoppa i säng strax...

jaha de va dagens agenda typ...

allt e på topp älskar min familj...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0